Romantique Lokal

Uitnodiging Romantique Lokal, een exclusief diner voor twee!

Verras je geliefde (of date) met een originele tête-à-tête in een prachtig kader. Geniet van een zorgvuldig samengesteld viergangenmenu incl. aangepaste wijnen, met heel veel liefde bereid.
De avond wordt gevolgd door een bijzondere veiling. Wat dacht je van een weekendje weg, een chocoladeworkshop of een gegidste rondleiding in Rijsel of zelf Madrid? We ronden af met een gezellig loungecafé met Miguel’s cocktails, bouwbierkes en het beste gezelschap natuurlijk. En dat allemaal ten voordele van de nieuwe scoutslokalen!

Kortom, Romantique Lokal is het perfecte plan voor een gezellige avond!

• Wanneer: zaterdag 15 februari vanaf 19u
  • Waar: L’Epoque, Rijselstraat 48, 8930 Menen
  • Prijs: €70 per persoon, incl. menu (aperitief, amuse, voorgerecht, hoofdgerecht, dessert, aangepaste wijnen) + toegang veiling en loungecafé
  • Ook welkom vanaf …u voor de veiling en het loungecafé. Prijs: €5, incl. welkomstdrankje