Parkeren aan de scouts

!!! Bericht aan allen !!!

Er zijn nog wat onduidelijkheden omtrent het parkeren aan de scouts.

Er mag voor de Bubble Bar geparkeerd worden op de parking van Wijkcentrum De Koekuit op vrijdag -en zaterdagavond. Enkel op zaterdag van 15u tot 18u mag er daar NIET geparkeerd worden! Wij sporen aan om zoveel mogelijk met de fiets of te voet te komen. Er zal een fietsenstalling voorzien zijn. De ingang is weldegelijk langs het voetbalveld en niet langs de wijk/oprit.

Voor de gewone scoutsvergaderingen van 14u tot 17u mag er niet geparkeerd worden op de parking van Wijkcentrum De Koekuit. Ook hier sporen wij aan om zoveel mogelijk met de fiets of te voet te komen. Indien je toch met de auto komt kan je hem parkeren in de wijk en te voet komen via onze oprit.

Met de coronamaatregelen vragen wij de ouders ook uitdrukkelijk om je kind enkel af te zetten aan de scouts. Het is niet de bedoeling om nog wat rond te hangen op het scoutsterrein. Het is verplicht om een mondmasker te dragen! Het zal de dag zelf duidelijk zijn waar uw kind moet zijn. Wij doen ons uiterste best om alles in vlotte banen te doen verlopen.

Stevige linker
Leiding Scouts JFK Menen